marți, 12 aprilie 2016

Daca doriti sa vizitati Antalya acum este probabil cel mai bun moment!



Cei care vor sa viziteze Turcia pot lua in considerare un charter Antalya asa cum am facut noi, la sugestia unor prieteni care au fost si au avut numai cuvinte de lauda. Cu toate ca eram sceptic si as fi preferat Grecia pentru ca era mai aproape, sotia m-a convins sa optam pentru Turcia si nu imi pare rau deloc. Antalya este locul ideal pentru distractie si ofera tot felul de activitati, astfel ca nu simti niciodata ca te plictisesti sau ca pierzi timpul. 

Recomand tuturor sa stea minim 10 zile, noi am stat 8 zile si simt ca nu am apucat sa vedem nici macar un sfert din cat ne-am propus de acasa, deoarece tot timpul descopeream locuri noi de care nu stiam si care nu trebuiau ratate. Bineinteles ca o vacanta in Antalya nu poate fi completa fara vizitarea acvariului pentru care statiunea este faimoasa. Chiar daca pretul mi s-a parut destul de ridicat, in jur de 100 de euro pentru 3 persoane, a meritat toti banii, iar toata lumea s-a simtit bine.

De asemenea, hotelul la care am fost cazati ne oferea toate motivele sa ne petrecem timpul acolo, insa noi am ales mai mult sa exploram natura, deoarece atractii materiale putem sa gasim si la noi in tara. Chiar daca turcii nu sunt cei mai placuti oameni deoarece nu sunt foarte politicosi, noi ne-am simtit bine si nu am avut nicio problema. 

Recomand din toata inima vizitarea Antalyei pentru ca merita si este cu mult peste conditiile oferite de Mamaia sau oricare alta statiune romaneasca. In plus, diferenta dintre tarife nu este foarte mare, asa ca nu se justifica preturile atat de ridicate de la noi. Cu siguranta ca urmatorul concediu din vara tot in Antalya il vom petrece pentru ca totul a decurs perfect, conform asteptarilor noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu